Статистика |
|
|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
| |
|
В категории материалов: 7 Показано материалов: 1-7 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Крім перехресного обміну посиланнями, досвідчені веб-майстри користуються одностороннім обміном посиланнь. Принцип подібного обміну простий: перший сайт посилається на другій, другій - на третій і так далі, останній - на перший. В цьому випадку ланцюжки взаємних посилань будуються штучно за домовленістю з власниками сайтів. У інтернеті створюються спеціальні служби, що координують подібний обмін і що переводять його в автоматичний режим. Але буває і інакше. Інформація, що надається деякими сайтами, настільки унікальна, що з нею бажають ознайомитися більшість юзерiв. В цьому випадку односторонні посилання є незалежною оцінкою якості цього сайту. По суті, господаря іншого сайту настільки вразив зміст вашого ресурсу, що він вирішив без взаємних переговорів про обмін поставити у себе посилання на нього в розділі "Цікаве в інтернеті”. Яндексу цей факт повідомив про те, що ваш сайт користується інтересом, і посилання на нього не є результатом бартерного обміну за принципом "ти - мені, я – тобі”. |
У недосвідченого веб-майстра напевно виникло питання: чому ми спочатку оптимізували сторінки і тільки потім почали прописувати їх в пошукових системах?
Насправді дотримати порядок в нашому випадку - дуже важливе завдання. Завдяки грамотній оптимізації існує можливість потрапити в початок сторінки видачі в пошукових системах. Якщо сторінка не оптимізована, пошукова машина може її забракувати і або взагалі не індексувати, або проїндексувати погано. І те, і інше нам небажано. Після того, як ви найкращим чином оптимізували зміст сайту з урахуванням вищевказаного, слід приступити до тривалої і дуже копіткої роботи - додаванню сайту в каталоги і пошукові системи. Буде краще, якщо ви станете додавати сайт уручну. Безумовно, можна скористатися спеціальними сервісами, подібними Uhuhu.ru або lps.ru. |
Для того, щоб оцінити, як необхідно поступати з інформацією на сайті, потрібно зрозуміти роботу пошукових машин. Звичайно, приходивши на сайт, пошуковий робот "сканує” сторінки, розставляючи акценти на словах, що часто зустрічаються, а також словах, виділених тегами < hl> < /hl>, < h2> < /h2> і < b> < /b> (hi h2 - заголовки першого і другого рівня, тег "b" - означає жирний шрифт). |
Успішне просування сайту неможливе без дотримання певних законів, які, власне, і обумовлюють послідовність дій будь-якого, у тому числі і початківця, "раскрутчика”. На "мережевому” сленгові "розкруччик” - це людина, що займається популяризацією сайту середовище користувачів. Він "прописує” сайти в пошукових системах і каталогах, займається розміщенням посилань і банерів. Таким чином "розкручування” робить максимально можливу кількість дій, в результаті яких сайт опиниться у ряді самих відвідуваних. Нога в ногу з "розкручуванням” працює "оптимізатор”. Він покращує текст на сторінці, роблячи його легким для читання для пошукових машин. Причому робота над текстом має на увазі рівномірне розміщення ключових слів, які заздалегідь слід визначити і "вмонтувати” в текст. І те, і інше заняття не віддільні один від одного, оскільки є частинами єдиного цілого.
У принципі, кожен в змозі освоїти цю професію - тут немає нічого складного, - доведеться лише вивчити деякі речі, про які піде мова нижче. Поважаючий себе веб-майстер зобов'язаний бути ще і оптимізатором. Інакше ситуація почне нагадувати знамениту мініатюру Аркадія Райкина один пришиває до піджака рукава, інший - гудзики, третій - підкладку, а у результаті ніхто ні за що не відповідає. Пустити процес на самоплив, довірити пошуковій машині мимовільну індексацію, означає, занапастити весь бізнес. Адже тільки уручну можна задати правильні слова, по яких стануть приходити потрібні люди. Наприклад, якщо інтернет-магазин спеціалізується на торгівлі кормом для домашніх тварин, абсолютно не потрібне, щоб до його сторінок зверталися люди, отримання силосу, що цікавляться технологією. Тобто в даному випадку ключове слово "корм” вже не підходить. Якщо нецільові відвідувачі зайдуть, вони зрозуміють, що не туди потрапили, і нічого не придбають. Якщо веб-майстра цікавить перш за все кількість, а не якість, можна і залишити це ключове слово. У іншому випадку необхідно знову оптимізувати сторінку. |
Щодня в інтернеті з'являється не менше тисячі нових сайтів. Кожен творець сайту виношує плани по його популяризації серед інтернет-користувачів. Новачки часто не знають, з якого боку підійти до питання (та і чи треба взагалі цим займатися?), вважаючи, що рано чи пізно сайт мимоволі пропишеться в каталогах і пошукових машинах. Але ж чудес не буває! Колись, ще на зорі інтернету, можливо, так траплялося.
Ентузіасти-каталогізатори розшукували і складали описи для цікавих сайтів. У наш час це швидше виключення, ніж правило. Веб-майстрам доводиться самостійно освоювати секрети оптимізації і розкручування. Конкуренти постійно дихають в потилицю, тому чим швидше "пропишешся і розкрутишся”, тим більше прибутку принесе сайт. Ні, звичайно, в нашому випадку не йдеться про розкручування мотка дроту або про прописку в Москві. Ми говоримо на сленгові, який розуміють лише вузькі фахівці. І якщо ви читаєте цей розділ, означає, вирішили залучитися до ремесла і повинні освоїти цю мову. |
Для тих, хто не знає: банер - це картинка певного формату, несуча рекламний характер.
Головна перевага графічного банера - зображення, всі достоїнства рекламованого товару. Найбільш поширені формати: 468 х 60, 100 х 100, 120 х 240, 120 х 600, 240 х 400, 60 х 100 та інші. Чим більший формат банера, чим вище банер розташований на сторінці, тим більшу суму можна одержати з його продажу. Найбільш популярні формати сьогодні: 600 х 100 і 240 х 400. Саме під них рекламодавці і роблять банери, оскільки подібні розміри банера дозволяють максимально якісно продемонструвати рекламний матеріал. Важливо ще на етапі створення сайту відразу визначитися, банери яких форматів ви продаватимете, оскільки від цього безпосередньо залежить дизайн сайту. |
Створення сайту - копіткий процес, якому доведеться вчитися. У процесі ви обов'язково винайдете власні методи заробітку. Безумовно, результат вас не розчарує, оскільки успішні проекти приносять своєму власнику пристойний дохід. Проте сайт стане працювати і приносити справжній прибуток тільки після так званого "розкручування” - комплексу певних заходів, що ведуть до збільшення відвідуваної сайту. Про те, як правильно оптимізувати сайт, прописати його в пошукових системах і каталогах, та ще і запрацювати на цьому занятті, читайте в наступному розділі. |
|
|
|