Статистика |
|
|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0
| |
|
В категории материалов: 3 Показано материалов: 1-3 |
|
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Написання текстів - заняття творче. Будь-яка людина здатна безперешкодно самовиражатися так само. Проте автор не завжди пише тільки для власного задоволення, він може писати і на задану тему за певну винагороду. Написання статей під замовлення вимагає від їх автора віртуозного володіння словом.
Каряві, непереконливі тексти не привернуть до себе належної уваги. З їх допомогою украй складно що-небудь продати. Автор не зможе виділитися на тлі конкурентів, якщо не зуміє оригінально донести думку, простими і в той же час унікальними фразами показати далеко неочевидні речі. Взагалі уміння переконувати - головний козир високопрофесійного копірайтера і його основна перевага перед рештою митців пера. Чим яскравіше і реалістичніше намальована картинка, тим гарячіше бажання у читача що-небудь купити. Покупець тексту зацікавлений в такому авторі. Копірайтер, у свою чергу, може сміливо піднімати ціну за свою роботу. |
Копірайтер- це людина, що створює оригінальні тексти під замовлення. Написавши унікальну статтю, копірайтер є її автором і володіє винятковими правами на неї, що охороняються законом.
Закон про авторське право і суміжні права (діюча редакція) свідчить: Авторське право розповсюджується на твори науки, літератури і мистецтва, що є результатом творчої діяльності, незалежно від призначення і гідності твору, а також від способу його виразу. Авторське право розповсюджується як на опубліковані твори, так і на неопубліковані твори, що існують в якій небудь об'єктивній формі: письмової (рукопис, машинопис, нотний запис і т. д ). |
З часом, отримавши досвід і зібравши портфоліо, ви зможете запропонувати свої послуги рекламному агентству. У інтернеті досить фірм, займаються копірайтінгом на професійній основі. Тут вище зарплата, та і сама робота цікавіша. Тут трудиться когорта справжніх професіоналів: дизайнери, менеджери, маркетологи. І у них серйозна клієнтура. Новачки в рекламному агентстві одержують близько 8 тисяч рублів. Їм довіряють найпростіші завдання. За наслідками роботи і відгукам клієнтів керівництво судить про ваш професіоналізм. І якщо ви зумієте продемонструвати високий клас, зарплату вам неодмінно піднімуть в рази. Досвідчені співробітники агентства одержують ще більше. Креативний директор набагато-набагато більше. Як бачите, стимул рости і розвиватися в наявності. Адже креативні директори теж колись починали копірайтерами. ПЛЮСИ І МІНУСИ Мінуси: • Копірайтінг має на увазі, що людина, що займається цією роботою, уміє чітко і ясно висловлювати власні думки. Якщо це не так, перспективи кар'єрного зростання нікчемні. • Без спеціальних знань написати текст на певну тему навряд чи вийде. Існує помилкова думка, ніби то знайдена в інтернеті інформація на задану тему допоможе справитися з поставленим завданням. На жаль копірайтера, компетентний замовник, як правило, легко обчислює першоджерело і викриває "автора” в несумлінності - зі всіма витікаючими звідси наслідками. • Ринок копірайтерів переповнений, і потрібно бути готовим до жорсткої конкуренції. Плюси: • Якщо вдасться обзавестися постійними замовниками і продавати їм по декілька статей в тиждень, на цьому можна непогано заробляти. • Копірайтінг - творча робота, отже, ви можете приступати до неї в будь-який слушний для вас час. • Копірайтінг - перспективний напрям вашої діяльності. Ви зможете щодня відточувати письменницьку майстерність і, можливо, коли-небудь станете другими Джоан Роулінг або Стівеном Кингом! |
|
|
|