Статистика |
|
|
Онлайн всего: 3 Гостей: 3 Пользователей: 0
| |
|
ОСНОВИ ПОШУКОВОЇ ОПТИМІЗАЦІЇ
Для того, щоб оцінити, як необхідно поступати з інформацією на сайті, потрібно зрозуміти роботу пошукових машин. Звичайно, приходивши на сайт, пошуковий робот "сканує” сторінки, розставляючи акценти на словах, що часто зустрічаються, а також словах, виділених тегами < hl> < /hl>, < h2> < /h2> і < b> < /b> (hi h2 - заголовки першого і другого рівня, тег "b" - означає жирний шрифт).
Заголовкам надається особливе значення. Саме вони сигналять пошуковому роботу про те, яку тему розвиває сторінка. Дуже важливі для пошукачів і теги . У межах цих тегів задаються ключові слова і опис. Принципово важливо правильно вказати слова, по яких ви хочете бути проіндексованими. Мабуть, найважливішим тегом був і залишається тег < title>. Все, що вказано в його обрамленні, є головним і індексується в першу чергу. За допомогою цього тега пошуковий робот визначає тематику сторінки і таким чином групує результат видачі в пошуковій машині. Тепер уявіть, що трапиться, якщо заголовок буде неправильно прописаний. Наприклад, проаналізуйте ось такий текст: "Полювання на пристижний район, або Як правильно зняти квартиру в Києві”. Вам зрозуміло, про що стаття? Правильно про переїзди з міста в місто і зніманнях квартир. Робот же навряд чи зрозуміє метафору. Він виділить слова "полювання”, "зміна”, "місце”, "зняти”, "квартира”, ”Київ”. Це і є ключові слова, які слід указувати в тегові.
. Слово "полювання” відноситься до полювання і зрозуміє роботом саме в цьому контексті. Слова "зміна, швидше за все, будуть віднесені до процесу навчання. "Зняти” - щось, пов'язане з одягом. А ось власне "місце” і "Київ” можуть бути віднесені до нерухомості, проте за цими словами скажена конкуренція, і навряд чи вам вдасться вийти по ним хоч би на третю сторінку пошуку. Було б правильніше скласти заголовок таким чином: ”собливості ринку столичної нерухомості, або Як я переїхав до Києва". Ключові слова в цьому випадку: "особливості ринку", "столична нерухомість”, "переїхати до Києва". Відчуваєте різницю? Тому відноситеся до заголовків дбайливо - вони вас годують і поять.
Тепер про заголовки першого і другого рівня. Разом з тегом < title>, < hl> і < h2> сигналізують роботу про важливість того, що знаходиться в їх межах. Це найголовніші слова на сторінці, які ви повинні ретельно продумати. Шрифт, яким виводиться текст, тут дуже великий, що деколи виглядає непривабливо. Дійсно, якщо на сторінці все дрібне і раптом зустрічається слово гігантського розміру, читач може неправильно зрозуміти автора. Тому багато хто з веб-майстрів вважає своїм обов'язком одурювати пошукачів, роблячи заголовки < hl>, < h2> нормальними для сприйняття за можливостей каскадної таблиці стилів. У цій таблиці можна задати розміри будь-якого шрифту на сторінці, у тому числі і заголовків першого і другого рівня. Адміністрація пошукових сервісів не любить, коли з ними хитрять, і часто "банить” подібних, умільців.
Фраза типу "а звідки їм знати, що мій звичайний заголовок - насправді < u>?" в даному випадку недоречно. Завжди знайдеться людина яка захоче усунути конкурента, настукавши на нього в пошукові системи. Не рискуйте. У разі бана складно довести тому ж Яндексу, що ти на справді "білий і пухнастий". Отже, поєднуючи всі описані можливості основний заголовок, теги , заголовки першого і другого рівня, слова, виділені жирним шрифтом, ми оптимізуємо сторінку під пошукові системи.
Робимо її читаною саме для них з єдиною метою - бути на перших сторінках у видачі Яндекса (Рамблера, Гугла або Апорту). Припустимо, ви всі зробили так, як описано вище, але з пошукачів до вас йде значно менше людей чим вам того хотілося. ”Чому ж так відбувається, - дивуєтеся ви, - адже мій сайт стоїть на першому місці по словосполученню "Новий рік"? Вся річ у тому, що частота запитів за окремими словами неоднакова. По-перше, Новий рік буває всього раз на рік, і інтерес до цього свята виникає приблизно за місяць до його настання. Тільки в грудні ви зможете по-справжньому оцінити, що означає перша позиція в рейтингу. По-друге, різні слова по-різному сортуються у видачі. Одні вводяться частіше, інші - рідше. Деякі по кількостях запитів доходять до сотень тисяч в місяць, інші же ледве набирають тисячу.
Категория: Створення сайту,заробіток! | Добавил: baly (23.07.2012)
|
Просмотров: 299
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
|
|