Крім перехресного обміну посиланнями, досвідчені веб-майстри користуються одностороннім обміном посиланнь.
Принцип подібного обміну простий: перший сайт посилається на другій, другій - на третій і так далі, останній - на перший. В цьому випадку ланцюжки взаємних посилань будуються штучно за домовленістю з власниками сайтів. У інтернеті створюються спеціальні служби, що координують подібний обмін і що переводять його в автоматичний режим. Але буває і інакше. Інформація, що надається деякими сайтами, настільки унікальна, що з нею бажають ознайомитися більшість юзерiв. В цьому випадку односторонні посилання є незалежною оцінкою якості цього сайту. По суті, господаря іншого сайту настільки вразив зміст вашого ресурсу, що він вирішив без взаємних переговорів про обмін поставити у себе посилання на нього в розділі "Цікаве в інтернеті”. Яндексу цей факт повідомив про те, що ваш сайт користується інтересом, і посилання на нього не є результатом бартерного обміну за принципом "ти - мені, я – тобі”.
Безумовно, якісний контент стане активно привертати користувачів. Зміст сайту, якщо воно цікаво більшості, працюватиме на його популярність. Слух про те, що десь знаходиться дуже цікава "фішка”, миттєво рознесеться по форумах і гостьових книгах. Проблема полягає в тому, що не кожен здатний створити і розкрутити дійсно талановитий проект. В більшості всі сайти грішать схожим наповненням і вельми скромним дизайном.
Як варіант: присутній перше, але відсутній друге. Або навпаки. Юзер втрачається у великій кількості однакової інформації, і розраховувати на те, що він виділить із загальної маси ваш сайт, не варто. Існують методики, за допомогою яких ви можете прискорити процес.
Перша і найпростіша (за наявності стартового капіталу): подібні посилання можна купити. Знайдуться веб-майстри, готові продати вам місце під рекламу. Допоможе та ж пошукова система Яндекса - варто лише використовувати ключові фрази "тут могла б бути ваша реклама” або "реклама на сайті”. Перевага такого розміщення полягає в свободі вибору. Ви можете вибирати сайти, рекламні місця, тип розміщення: банер або посилання, а також впливати на кількість реклами (всі сторінки або тільки титульна).
Але не тільки сайти повинні бути предметом вашого інтересу. Деякі форуми дозволяють відвідувачам, що реєструються, розміщувати в своєму профілі посилання на сайт. В цьому випадку веб-майстер одержує односторонні посилання, які так любить і цінує Яндекс. Те ж саме буває і з гостьовими книгами іх адміністратори не заперечують проти подібного розміщення. Не ігноруйте можливість зайвий раз "пропіаритися”.
Деякі веб-майстри користуються спеціальними програмами. Не рекомендуємо цього робити. Програми "забивають” однакові посилання і описи, а пошукові системи підсумовують такі тексти. В результаті замість тІЦ, рівного тисячі, ви одержите тІЦ = 1. Краще всього працювати руками і "забивати” описи, постійно міняючи слова на синоніми або порядок слів в пропозиції. Процес займе не один день, зате клієнт залишиться задоволений, а значить, ви маєте право вимагати хорошу оплату своєї праці.
Оригінальний спосіб підвищення тІЦ пропонує Максим Муромській, власник сайту Businessinternet.ru. Суть його зводиться до наступного: міняти умови для виготовлення банерів на розміщення посилань. Ідея дійсно цікава, оскільки Яндекс цінує односторонні посилання на вагу золота. Якщо посилання розміщене так само, вона напевно принесе сайту від 1 до 10 пунктів залежно від тІЦ. Якщо ви володієте дизайнерськими здібностями і умієте робити ефектні банери, у ваших інтересах прислухатися до поради Максима. Можна подібним же чином пропонувати виконати ред. дизайн сайту, але в цьому випадку піде розмова вже про пакет посилань, щоб вартість послуги дизайну була зважена з вартістю подібного розміщення. Найдешевший дизайн сайту обійдеться в 300 у. е., отже, набір посилань, пропонований вами до розміщення, виявиться вельми солідною.
Ризик подібного обміну полягає в можливій неохайності замовника, який може замовити дизайн, але посилання у відповідь не розмістити. Тому слід подумати про те, як вписати посилання в дизайн сайту, що називається, "довічно”. Тільки в цьому випадку ви можете бути упевненими в тому, що вас не обдурять.
Ще один варіант розкручування розміщення посилань на тематичних дошках оголошень за допомогою спеціальних програм. Багато відвідувачів, втім, це не принесе - близько сотні. Але якщо хоч би один з них зробить на сайті покупку, означає, ви не дарма потратили час.
Ще одие спосіб збільшити відвідування - розсилка прес-релізів. Абсолютно незрозуміло, чому про нього забувають. Насправді прес-реліз може принести значно більше відвідувачів, чим можна про нього подумати.
Що таке прес-реліз? Це вільно поширюваний текст, що описує яку-небудь подію або послугу, до якої творець сайту має безпосереднє відношення. Наприклад, у вашому інтернет-магазині з'явився новий товар - кольорові контактні лінзи. Потрібно підійти до процесу складання прес-релізу творчо: написати статтю про колір очей і про його вплив на відношення тих, що оточують до людей різного колірного типу. Мало хто відмовиться розмістити у себе на сайті цікавий матеріал на популярну тему, тим більше що ви не так багато просите натомість: всього лише вказати посилання на першоджерело, тобто на ваш магазин. Таким чином ви можете розраховувати не тільки на додаткових відвідувачів, але і на підвищення тІЦ, що зовсім важливо. Як варіант прес-релізу - вбудовування в будь-який лист невеликого рекламного тексту, що описує послугу або товар, які ви мають намір просувати. Важливо правильно скласти цей текст. Наприклад, ви спантеличені популяризацією одного з розділів на сайті. Ваш текст складений таким чином: "Найзручніші галоші в Росії. Підходять для будь-якої ноги, дизайн авторський, колір піднімає настрій. Не вірите? Терміново приходьте і купуйте!” Нав'язування товару завжди сприймається з неабиякою часткою негативу. Якби ви написали от так: "Ми не сидимо в галошах, ми ними торгуємо”, реакція, найшвидше, була б позитивнішою.
Взагалі гумор - рушійна сила будь-якого тексту. Забавні асоціації практично завжди викликають позитивні емоції і добрий настрій. Агресія в рекламі дратує, уміння посміятися над власною продукцією викликає пошану. Якщо ви займаєтеся спамом, але робите це з гумором, вас обов'язково пробачать і, можливо, навіть що-небудь куплять у вас.
Тепер про так званих "чорних разкрутчиках” - тих, хто використовує заборонені прийоми, наприклад, спеціальні програми, що дозволяють накручувати лічильник за допомогою залучення на сайт "мертвих душ”. Робиться це для того, щоб підняти місце сайту в рейтингах, наприклад в Рамблері або Top.mail.ru. Знаходження сайту на першій сторінці одного з розділів подібного рейтингу гарантує притік вже реальних, а не вигаданих відвідувачів. Відвідувачі в даному випадку є товаром, який можна купити за гроші. Існують цілі сайти, що спеціалізуються на торгівлі кліками. Їх легко знайти, ввівши в пошуковий рядок фразу "купити відвідувачів”. Потрібно відзначити, що всі подібні сайти добре відомі пошукачам, а трафік, куплений на подібному ресурсі, не враховується. Проте "чорні розкручування” - люди швидкі і заповзятливі і всякий раз винаходять нові способи обходити заборони.