Среда, 27.11.2024, 23:32
Заробляти в Інтернеті просто. Якщо знаєш ЯК!!
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Різне [15]
Найкращі спонсори! [6]
Копірайтер [3]
Створення сайту,заробіток! [7]
Початківцям [4]
Фріланс [4]
Заробіток на файлообмінниках [11]
Заробіток на Блозі [8]
Лохотрони в інтернеті [19]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 23
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс цитирования
Форма входа
Реклама

Вы можете получить WMR-бонус в размере 0,01-0,10 WMR на свой кошелек 1 раз в сутки

Кошелек
Код Защитный код

Обмен Webmoney

Доноры - детям
Главная » Статьи » Створення сайту,заробіток!

Створити власний сайт!дохід від сайту!
ВЛАСНИЙ САЙТ

ЗДАТНИЙ ПРИНОСИТИ ДОХІД

На зорі інтернету сайти створювали інтузіасти, особливо не замислюючись про те, що це заняття коли-небудь почне приносити реальний дохід. Людям хотілося спілкуватися з світом за допомогою своїх творінь, мати власний засіб масової інформації. По суті, сайтобудівництво було незвичайним хобі, яке не приносило своїм адептам нічого, окрім морального задоволення. Проте навіть тоді було зрозуміло, що за інтернетом майбутнє і що зовсім скоро сайт як засіб масової інформації стане цілком успішний конкурувати з телі і радіомовленням. В даний час в інтернеті значно більше комерції, ніж ”голого” ентузіазму. Створення сайтів стало прибутковим бізнесом. Власники таких проектів мають стабільний дохід на продажі рекламних площ. Для відкриття віртуального представництва компанії або створення електронного ЗМІ буде потрібно наступні речі. H План сайту: розділи, зразковий зміст кожного з них.

• Дизайн сайту.

• Програмне наповнення сайту.

• Скрипт і дизайн форуму, чату, гостьової книги - на вибір.

• Назва сайту і його доменне ім'я.

• Місце під хостинг. До останніх двох пунктів слід віднестися з максимальною увагою.

ДОМЕННІ ІМЕНА ТА ХОСТИНГ

Вибір місця під хостинг - відповідальний процес. Від хостингу залежить, чи зможе ваш сайт витримати навантаження, коли відвідувачів на ньому стане дуже багато, чи будуть його сторінки доступні двадцять чотири години в добу. Хороший хостер обов'язково надає цілодобову підтримку, за рахунок чого всі можливі проблеми розв'язуються буквально протягом години. Дуже повільний сервер або невисока пропускна спроможність з обмеженнями трафіку впливають на відвідувану, знижуючи показники лічильників. Люди, що вирішили заглянути на сайт і з обуренням що виявили, що ресурс в певний час недоступний, просто стануть ігнорувати даний сайт. Утворюється порочний крутий, якого слід уникати. Якщо хостинг рахує трафік, негайно відмовляйтеся і не реагуйте на спокусливі пропозиції про знижки і інші безкоштовні речі. Трафік обов'язково повинен бути необмеженим. Саме таким чином кожен відвідувач зможе потрапити на ваш сайт. Створення власного сайту.,. Іноді і безкоштовний хостинг може виявитися цілком стерпним - доступним цілодобово і з хорошою пропускною спроможністю. Наприклад, Webservis.ru пропонує безкоштовне місце під сторінки на умовах розміщення власної реклами. Відмова від реклами коштуватиме грошей, зіставних з оплатою якісного хостингу. За додаткову платню доступні і інші можливості: реєстрація домена, можливість користуватися MySQL і .htaeuess. До сайтів, створених на подібних хостінгах, можливо прив'язати свої доменні імена, в результаті вийде цілком респектабельне інтернет-видання. По стопах Вебсервіса пішов Ucoz.ru, що також пропонує прив'язку домена до вже створеного сайту. А ось Seo-host.ru діє іншим чином. Він обіцяє безкоштовне місце під сайт в обмін на створення тим на форумі. Активний користувач може обзавестися 250 Мб під сайт, передвстановленими скриптами, додатково Seo-host зобов'язується якісно "розкрутити” даний сайт. Мінус: на хостингу не дозволяється розміщувати платні посилання і брати участь в ссилкообменниках. В цілому подібний бартер зручний, адже якщо проект не "піде”, гроші не будуть даремно витрачені на дорогий хостинг. У разі ж вдалого старту завжди можна перенести інформацію в кращі умови без ризику втратити відвідувачів. Дуже важливо для власника сайту, щоб трафік не вважався зовсім. Звичайно (і це стало традицією) береться за норму співвідношення вхідного трафіку до витікаючого як 1 до 4. Також в особливу категорію виділяється зарубіжний трафік. Якщо його набирається багато, за це доведеться платити. Але деякі хостери йдуть іншим шляхом. З'являються провайдери хостингу, що взагалі не рахують трафік і що не обмежують його. Саме такий хостинг і є найпривабливішим для ресурсу, який в перспективі стане популярним. Насправді, якщо ви мрієте про 50 тисяч відвідувачів в добу, то платний трафік влетить вам в копієчку. З своїм хостером ви не розплатитеся. Тому при покупці хостингу прагніть відразу мислити масштабно, щоб потім не переїздити з місця на місце. Що стосується самого доменного імені, краще за нього робити коротким і таким, що запам'ятовується. Здавалося б, це аксіома, проте не все так просто. Трьох, чотирьохбуквені імена давно вже розібрані, звучних словосполучень теж практично не залишилося. Доводиться користуватися дефісами, приводами і іншими хитруваннями, щоб хоч якось скоротити доменне ім'я. Веб-майстра в таких ситуаціях часто користуються послугами так званих неймеров професіоналів, що спеціалізуються на придумуванні подібних слів.

ЯК ЗРОБИТИ САЙТ ПРИВАБЛИВИМ

Дизайн сайту повинен бути унікальним. Оптимальне рішення доручити цю роботу професійної студії дизайну, де вам гарантовано не "підсунуть” шаблон іншого проекту. Шаблон - це готовий дизайн довільного сайту на певну тему. Як правило, це якісно виконана робота, бездоганна з естетичної точки зору. Проблема в другом: шаблонами наповнений весь інтернет. Кожен може без дозволу використовувати такий шаблон як основу для свого сайту. Втім, робити це, звичайно ж, не можна, оскільки в цьому випадку порушуються авторські права творців, але хто ж за цим устежить? Трапляється, навіть крупні фірми не гребують запозичувати ідеї у всесвітньо відомих дизайнерів, що вже говорити про рядових користувачів? У результаті інтернет заповнений красивими, але однаковими, зробленими "під копірку” проектами. Це погана тенденція. Портал, що претендує на популярність і відвідувану, ні на що не схожий. У нього яскравий індивідуальний стиль і оригінальне наповнення, продумане до дрібниць. Вивчіть "розкручені” сайти, постарайтеся зрозуміти, для чого тут та або інша функція, що можна узяти на озброєння, а від чого можна і відмовитися. Можливо, вам захочеться самому створити дизайн свого проекту. Для цього існують спеціальні програми для розробки сайтів. Можна використовувати сильні сторони тих же шаблонів, видозмінивши їх під себе: під редактіровав картинки і колірну палітру. А через деякий час наприклад, через рік - повністю зміните дизайн на ще сучасніший. Оновлення інформації на сайті - найочевидніший спосіб збільшити його відвідувану і, отже, рейтинг. Найбільш популярні видання публікують по декілька актуальних статей в день.

САТЕЛІТИ. ЧИ ВАРТО КУПУВАТИ?

Якщо ви не готові самостійно будувати сайт і мають намір купити вже готовий, пошукайте в Мережі оголошення про продаж сателітів. Ціни тут вельми помірні: від $15 до $100. Може здатися, що покупка вирішить всі ваші проблеми. Досить зійтися з продавцем в ціні, і ось вже акуратно запакований архів з сайтом лежить у вашому поштовому ящику - реєструй доменне ім'я, купуй недорогий хостинг, розпаковуй архів - і сайт готовий. Не все так просто. Деякі продавці сателітів не дуже педантичні відносно унікальності контента сайту і запросто дозволяють собі використання чужих текстів, компонуючи сателіт вторинним і небезперечним матеріалом. Крім усього іншого, подібний сателіт, як правило, базується на оригінальному "движку” (програмної частини), а це не дуже вітають основні пошукові системи. Резюме: набуваючи неякісного сателіта, ви ризикуєте нашкодити своєму бізнесу.

ДЕ БРАТИ СТАТТІ

Можна писати статті самому, якщо ви упевнені в своїх письменницьких здібностях. У іншому випадку радимо скористатися послугами спеціальних бірж, які займаються створенням і продажом контента. Найбільш відомими з них є TextSale.ru, TextBroker.ru і TextTrader.ru. Перш ніж починати співпрацю з цими інтернет-ресурсами, рекомендується ознайомитися з правилами, які мають на увазі дотримання інтересів як автора текстів, так і їх замовника. Після оформлення покупки статті всі права на неї переходять від першого до другого. Це норма операції, і копірайтери попереджені про те, що, продавши статтю, втрачають право розпоряджатися нею на свій розсуд. Регістрація в подібних системах звичайно не викликає утруднень: потрібно буде ввести логін і пароль, а також адресу електронної пошти, на яку поступить лист з підтвердженням реєстрації. Пройшовши по посиланню, вказаному в листі, ви активізуєте свій аккаунт і можете приступати до роботи - все просто, зручно і швидко. Звичайно, ці системи не зроблені, що називається, "під копірку”, і робота з ними, найшвидше, матиме свої нюанси у кожному конкретному випадку. Наприклад, в TextSale.ru у продавця і покупця один об'єднаний аккаунт і, отже, спільний рахунок. Таким чином, ви можете виступати в обох ролях: заробляти гроші, виконуючи замовлення, і витрачати їх же, набуваючи вподобаного матеріалу. У TextBroker.ru і TextTrader.ru рахунки покупця і продавця розділені, тобто ви можете бути або автором, або замовником. Кожна система гарантує унікальність і якість тексту, крім того, можна замовити статтю безпосередньо під власні потреби. Дуже важливо чітко сформулювати вимоги, що пред'являються до статті. Так, недостатньо замовити "велику статтю про торгівлю нерухомістю”. Необхідно уточнити, скільки друкарських знаків повинна мати стаття (в середньому 2000-4000), яку позицію покликана відображати і на яку аудиторію розрахована.

ПЛАГІАТ І АНТИПЛАГІАТ

Існує думка, що придбати щось що стоїть на біржі статей практично неможливо - мол, в середовищі копірайтеров дуже багато шахраїв, які або безсоромно копіюють статті з популярних ресурсів, або запозичують тексти в спеціальних архівах, подібних архіву на сайті Narod.ru. Дійсно зустрічаються неохайні копірайтери, що поступають так само, - ви повинні обов'язково про це знати. Існують унікальні сервіси, що дозволяють визначити походження будь-якої статті. Одним з таких сервісів є AntiPlagiat.rа. Ви можете завантажити в спеціальну форму текст, що викликає у вас сумнів. Система його проаналізує і видасть експертний висновок. Якщо в інтернеті існують схожі тексти, ви неодмінно про це дізнаєтеся. Цінність "движка” цього сервісу - в його умінні вичленяти окремі уривки, адже шахраї, як правило, не крадуть текст цілком. Навіть невеликий шматочок тексту, що має аналог в інтернеті, буде виявлений цією системою. Аналогічний сервіс - Copyscape.com . Втім, все ж таки більшість копірайтеров прагнуть писати статті самі і вельми активно ними торгують. Узяти, наприклад, автора, що співробітничає з системою TextSale і підписує свою роботу ім'ям elvira. Реєструється в системі в січні 2008 року, за півроку роботи elvira зуміла продати 859 статей, заробила рейтинг в дві зірки і стала гордістю біржі. З інтерв'ю з цим автором, розміщеним на сайті, відомо, що elvira має великий досвід подібної роботи - свого часу вона працювала на телевидений, складала прес-релізи і PR-статті, а також була внештатником в журналі "Самара”. Купити статтю у такого професіонала можна, заплативши не менше $10 за тисячу друкарських знаків. Ще приклади: копірайтер osokina тривалий час співробітничає з жіночим журналом онлайна Nevestushka.ru (творцем якого є автор цієї книги) і одного разу продала велику статтю через TextSale за $45, а копірайтер Ключниця написала масу статей для сателітів - по $12 за тисячу знаків. Підсумувавши вищесказане, можна зробити висновок: погані статті дешеві, хороші ж матеріали дійсно коштують тих грошей, які за них просять. Тому, якщо ви збираєтеся "розкрутити” свій сайт, не розраховуйте заощадити на контенте - від трьохдоларових статей в кращому разі буде рівний такий же трьохдоларовий "вихлоп”.

ЯКИМ ПОВИНЕН БУТИ САЙТ

Люди приходять в інтернет одержати ексклюзивну інформацію, яку вони не знайшли в друкарських виданнях. Тому тільки дорогою, високоякісний контент здатний привернути читача і вивести сайт в лідери. Яндекс радить веб-майстрам: "Створюйте сайти з оригінальним контентом або сервісом. Реклама не є тією цінністю, ради якої користувачі приходять на сайт. Думайте про користувачів, а не пошукові системи”. Як ви плануєте вводити інформацію? За допомогою спеціальної програми або власними силами, як говорять веб-майстра: "ручками”? У першому випадку вам слід знайти програміста, який би зробив вам адміністративну частину, закриту логіном і паролем. Вам належить пристойно витратитися, оскільки послуги фахівця недешеві. Другий спосіб має на увазі знання вами мови гіпертекстової розмітки досконало. І про дизайн. Ефектний сайт з "навороченим” дизайном, але з мізерною "начинкою” менш відвідуємо, чим оформлене без затій величезне сховище статей. Користувач перш за все цінує інформацію. Для того, власне, він в інтернет і приходить. Тому набагато важливіше наповнити сайт змістом, чим "виїжджати” на "крутому” оформленні. Втім, якщо ви вже поклопоталися про текстову частину свого порталу, можна заразом зробити і стильну "обкладинку”. Ця деталь безумовно підвищить на порядок статус вашого сайту. Основні ознаки функціонального і цікавого сайту такі. • Максимум практичної інформації. • Мінімум реклами (користувач не любить рекламу - прагніть не переборщувати з її кількістю). • Ефектне, але не "кричуще” оформлення. • Грамотна навігація. • Швидке завантаження, отже, правильна оптимізація сторінок. • Наявність зв'язку з відвідувачами. Давайте розберемо останній пункт докладніше. Однією з важливих складових тривалого функціонування сайту є конструктивна критика його відвідувачами. Веб-майстра, створивши ефектний і ефективний ресурс, справедливо чекають, що ось зараз всі почнуть їм захоплюватися, залишати в гостьовій книзі виключно хвалебні відгуки. На практиці часто все відбувається рівно навпаки. Негайно заявляються відвідувачі, що торпедують сайт досить жорсткими рецензіями, що безжально розбирають контент буквально по словах. Чому так відбувається? Так тому що ви створили дійсно вартий проект. Можете цим гордитися. Критика вельми корисна, якщо вона конструктивна. У такому разі за різкими фразами постарайтеся розгледіти раціональне зерно, оскільки друзі ніколи не скажуть вам, що на сайті не так. Саме нестримана публіка реально допомагає сайту стать краще. По суті, таким чином веб-майстер безкоштовно одержує те, за що деякі платять чималі гроші.

ЯК ОДЕРЖУВАТИ ДОХІД ЗА ДОПОМОГОЮ САЙТУ

Отже, ви створили ефектний сайт, наповнили його неординарним змістом, поклопоталися про просування в пошукових системах. До вас почали приходити люди - утворилося стабільне ядро відвідувачів. Прийшла пора задуматися про те, як одержати прибуток. Давайте розглянемо найбільш поширені джерела доходу.

ГРАФІЧНА РЕКЛАМА, РОЗМІЩЕННЯ БАНЕРІВ ЗА ГРОШІДля тих, хто не знає: банер - це картинка певного формату, імеюшая рекламний характер. Головна перевага графічного банера - зображення, передавальне всі достоїнства рекламованого товару. Найбільш поширені формати: 468 х 60, 100 х 100, 120 х 240, 120 х 600, 240 х 400, 60 х 100 та інші. Чим більший формат банера, чим вище банер розташований на сторінці, тим більшу суму можна одержати з його продажу. Найбільш затребувані формати сьогодні: 600 х 100 і 240 х 400. Саме під них рекламодавці і роблять банери, оскільки подібні розміри банера дозволяють максимально якісно продемонструвати рекламний матеріал. Важливо ще на етапі створення сайту відразу визначитися, банери яких форматів ви продаватимете, оскільки від цього безпосередньо залежить дизайн сайту. Звичайно банери розміщуються в самому верху сторінки і в правій колонці. Відвідувачі у разі потреби легко відшукають рекламний матеріал. Для того, щоб краще орієнтуватися на ринку баннерной реклами, відвідайте сайти з приблизно такою ж відвідуваною, як і у вас. З'ясуйте, скільки коштує розміщення рекламних матеріалів на цьому сайті. Якщо сайт переповнений рекламою, означає, рекламодавців влаштовує така ціна. Якщо сайт пістрявить повідомленнями типу Ѐтут може бути ваша рекламаЀ, швидше за все, ресурс запитав занадто багато за рекламні площі. Тоді ви погоджуйтеся на менші гроші. Нерідко покази викупляють самі баннерниє мережі. Відбувається це тому, що таким чином мережі привертають максимальну кількість сайтів до участі. Часто така політика приносить результат: людина, що опирається звичайному обміну, охоче йде на продаж місця під рекламу. Тут важливо не продешевити, оскільки баннерообменникі можуть занижувати реальну вартість. Щоб правильно орієнтуватися в ціновій політиці, необхідно порівнювати розцінки в схожих мережах і вибирати те, що більше влаштовує.

ТЕКСТОВА РЕКЛАМАРекламодавець замість картинки розміщує текст з посиланням на певну сторінку з продукцією. Головна перевага текстової реклами - описовість. Те, що неможливе показати, описується словами. На цьому і потрібно акцентуватися. Наприклад, описати запах духів. Або розповісти про максимальну швидкість автомобіля. Або передати свіжість товару у разі торгівлі квітковими букетами. Дуже важливо грамотно підібрати ключові слова. Щоб дізнатися, які властивості товару найпривабливіші, організуйте опит з метою виявлення переваг клієнтів. Саме ці ”ключевіки” і використовуйте! Якщо по рекламному тексту стануть кликати не так часто, як того б хотілося рекламодавцю, ви завжди можете послатися на переваги іміджевої реклами - запомінаємость тексту. Завжди нагадуйте рекламодавцю про важливість використання в описі назви фірми. Навіть якщо юзер і не кликне по посиланню, реклама віддрукується в його пам'яті. При необхідності він завжди зможе пригадати, де чув про потрібний продукт. Іміджева реклама - один з найбільш ефективних способів привернути цільових покупців. Наприклад, бізнес рекламодавця пов'язаний з продуктами харчування. Слоган: "Наш товар найсвіжіший” - переконливий, але не працює на перспективу. Пригадайте, наскільки добре нею заходи попрацювали над назвою молока "Будиночок в селі”. Відмінний текст! Чудово запам'ятовується! Беріть приклад з успішних рекламних кампаній. Якщо буде потрібно, підказуйте рекламодавцю, в якому поєднанні краще прописати ключові слова. Іноді рекламодавець бажає розмістити пакет коротких текстових посилань (20-30 штук) на титульній сторінці, пропонуючи за це хороші гроші. Якщо головна сторінка сайту ще не завантажена аналогічними посиланнями, на таку пропозицію варто відповісти ствердно. Відмовитися слід у випадку, якщо для вас важливий так званий "індекс цитованості сайту”, адже сторонні посилання знижують його показники.

РЕКЛАМНІ БЛОКИ І АНОНСИЯкщо ви постійний користувач інтернету, то напевно зустрічали на сайтах невеликі картинки з компактними, досить інформативними підписами. Іноді має сенс розміщувати щось подібне, якщо рекламодавець спеціалізується на товарах широкого споживання. Рекламний блок - приклад того, як можна поєднувати можливості картинки і тексту. У потенційного покупця в даному випадку працюють відразу два органи чуття: зір і слух. Якщо текст описує запах, включається ще і нюх. Як результат - повний ефект від інформації, краще запам'ятовування. Подібні блоки добре вписуються в дизайн сайту, та і "важать” значно менше повноцінних картинок.

СПЛИВАЮЧІ ВІКНА ЯКЩО всі рекламні площі зайняті, а попит на ваш сайт великий, сміливо розміщуйте рекламу в подібному форматі. Розрізняють вікна, спливаючі до завантаження сайту або перед закриттям вікна браузера. Подібний банер може бути створений як за технологією flash, так і з використанням анімації у форматі .gif. Згідно статистиці, саме спливаючі вікна мають найбільший рейтинг клікабельності, оскільки не можуть залишитися непоміченими. Відповідно, і вартість розміщення подібної реклами вище. Основний мінус: користувачів часто дратує раптово спливаюча реклама, і вони її блокують за допомогою спеціальних програм. У браузерах нового покоління вже вбудовані елементи захисту від спливаючих вікон, так що з часом необхідність розміщувати рекламу так само відпаде.

РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТАТЕЙ Деякі фірми вважають за краще розсилати листи з докладним описом товару. Іноді вони ж звертаються до веб-майстрів з проханням розмістити їх новину на сайті. Подібна послуга, безумовно, коштує грошей, адже це комерційний матеріал, який закликає зробити покупку. Не соромтеся обумовлювати вартість подібної послуги. З одного боку, ви одержите за це гроші, з іншою відвідувачів на свій сайт, коли стаття буде проїндексирована пошуковими системами. Баннерная або контекстна реклама - основний, але не єдиний спосіб запрацювати за допомогою сайту. Деякі вельми процвітаючі інтернет-бізнесмени ведуть курси і тренінги в режимі онлайн. Окремі сторінки сайту при цьому відкриті для доступу, на інші ж можна потрапити тільки після реєстрації і внесення певної суми на рахунок власника сайту.

ЯК ЗАРОБИТИ НА СТВОРЕННІ САЙТІВ

У Рунеті ціни на сайти приблизно однакові. Найпростіший дизайн сайту коштуватиме замовнику не менше $300. При цьому є ризик, що подібне оформлення виявиться або дуже "сирим”, або вкраденим з порталу, торгуючого шаблонами. У студіях дизайну, сайтів, що займаються розробкою, ціни на порядок вище. Наприклад, компанія Amirostudio.ru створить оригінальний сайт-візитку за 16 тисяч рублів. Інтернет-магазин обійдеться його власнику в 59 тисяч, при цьому дизайнери обіцяють виконати замовлення за один тиждень. Як правило, на створення сайту піде близько місяця, якщо цією займатиметься одна людина, але тут багато що ще залежить від вправності, досвіду і кількості одночасних завдань; Якщо ви вирішили стати веб-майстром хоч би для того, щоб створити свій власний сайт, вам буде потрібно: знання мови HTML (інакше - мови гіпертекстової розмітки), а також навики роботи в одному з графічних редакторів (Фотошопе або Фотопейнте - на вибір). Перше необхідне для програмування сайту, друге - для дизайну. Колись новачки в цій області, стартує "з нуля”, абсолютно безкоштовно робили сайти всіма охочими, що називається, "під ключ”. Це дозволяло їм "набити руку”, а також обзавестися невеликим дизайнерським портфоліо. Крім того, за безкоштовний дизайн господар сайту обіцяв розмістити посилання на головній сторінці. Пятнадцать-двадцать нехитрих обкладинок для сайтів, і у дизайнера росте CTR, до нього звертаються нові замовники. Колекціонери "халяви” швидко розносили звісточку про послугу, і ось вже дизайнер-новачок начебто і не новачок, а популярна особа. Означає, прийшла пора брати за свою працю гроша. Багато дизайнерів саме так і "розкрутилися”, виконуючи свої перші замовлення за символічну платню. Сьогодні конкуренція у області інтернет-дизайну дуже висока. Існує безліч студій дизайну, і несть числа дізайнерам-фрілансерам. Щось повинне виділяти вас з маси конкурентів, інакше вас не виберуть, не замовлять вам роботу. Придумайте собі це "щось”: яку-небудь особливу програмну частину сайту або фірмовий зовнішній вигляд титульної сторінки. Навіть і це не дуже важливо. Головне, щоб ваші роботи були кращими. Чого бажає клієнт? Щоб сайт був ефектним, стильним, функціональним, зручним. І щоб всю цю красу він одержав за вельми помірну платню. Отже, десь необхідно поліпшити дизайн, а десь підкоригувати ціни. Чим гнучкіший і згідливіший дизайнер, тим більше у нього шансів мати постійні замовлення. Авторитет в дизайнерському бізнесі заробляється участю в професійних конкурсах. В кінці 2007 року перестав існувати ресурс - Konkurs.ru, який займався проведенням змагань в дизайнерському середовищі. Професіонали в цьому заході брали участь рідко, а ось новачки - у великій кількості. Суть конкурсу зводилася до виконання замовлень: кожен конкурсант представляв БИ жюрі декілька своїх робіт, а замовник відбирав зі всього цього достатку лише одну. Конкурсними завданнями були: створення дизайну титульної і другорядних сторінок, створення логотипу, створення серії рекламних банерів популярних розмірів. Іноді зустрічалися завдання і поскладніше: замовник просив складні флэш-банери або меню, засноване на флэш-технології. Дизайнери, що не зайняли призові місця, не дуже засмучувалися. Вони напрацьовували собі портфоліо. Обертання в дизайнерському середовищі працювало на ім'я і майбутні дивіденди. Згодом деякі конкурсанти, об'єднавшись, організували успішні студії дизайну.

ВИСНОВОК

Створення сайту - копіткий процес, якому доведеться вчитися. У процесі ви обов'язково винайдете власні методи заробітку. Безумовно, результат вас не розчарує, оскільки успішні проекти приносять своєму власнику пристойний дохід. Проте сайт стане працювати і приносити справжній прибуток тільки після так званого "розкручування” - комплексу певних заходів, що ведуть до збільшення відвідуваної сайту. Про те, як правильно оптимізувати сайт, прописати його в пошукових системах і каталогах, та ще і запрацювати на цьому занятті, читайте в наступному розділі. MyObmen: Мониторинг обменников и кредитных сервисов
Категория: Створення сайту,заробіток! | Добавил: baly (22.07.2012)
Просмотров: 2391 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Реклама
Реклама
$$$ для web-мастеров Реклама в системе обмена посетителями и обмена письмами
Реклама
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтов - uCoz